L



Det här inlägget ska mest handla om min Linnéa.
Men först ska jag ju berätta om min helg. Man hinner ju mer än vad man tror när man jobbar.

I Lördags kom Emmy hem till oss och käkade, vi satt på ballkongen och myste hela kvällen. Linda kom förbi och sa hej.
Och jag hann med att dricka upp en hel flaska vin plus lite till.
I går var vi iväg till Lummelunda och skulle sola. Men när jag kom ut så hade solen gått i moln.
När Linnéa, Emmy, Linda och Anna kom så hade inte solen tittat fram så det blev ingen baddag precis.
Men vi fick ju andas in lite kvavd luft och fick besök av familjen knott. Trevligt.

Igår kväll när jag hade slutat åkte jag faktiskt och köpte en pizza till mej och Linnéa.
Hon hade tänt ljus här hemma och gjort det mysigt. Vi låg och såg en film men hoppade i säng tidigt för vi var helt slut båda två igår.
Det var allt om denna helg.

Och nu om Linnéa :)
Hon är verkligen min älskling, min bästa kompis och min gossegris. Haha
Vi har det faktiskt jävligt bra.
Se på oss, vi har får fina lägenhet ihop, billig och bra, vi har ju vår just förtillfället jävligt jobbiga hund ihop, men vi älskar ju han ändå,
Vi har två jätte fina familjer som för mej har blivit min stora familj, jag älskar verkligen Lena och Kurre (Linnéas mamma och hennes man) Och linnéas mormor plus alla andra.
Jag älskar Linnéa, hon är en väldigt bra person och jag har jävligt kul ihop med henne.
Hon finns alltid för mej. Jag kan skratta gråta, Kräkas och allt inför och med henne.
Haha det där lät knäppt men så är det lixom.

Idag ska jag få köpa mitt Tomas sabo armband, så som jag har längtat.
Linnéa sa till mej: "Jag har lovat dej att du ska få det och på måndag får du gå och köpa det." Överlycklig som jag blev.
Och igår kom hon hem med två armbands klockor och jag fick välja vilken av dom jag ville ha, hur gullig är inte hon då??

Nu kanske det låter som att köpa saker till varandra är kärlek. Men så är det absolut inte.
Men ibland kan det där med att överraska varandra och ge presenter till varandra göra väldigt mycket. 
Jag blir jätte glad när jag får saker av Linnéa eller när hon övveraskar mej med "saker."
Vilken tjej blir inte glad av sånt?
Det behöver inte kosta något och det ska bara hända någon gång ibland.
 
Är ni me?


   



Kommentarer
Postat av: Ida

Aw, kul för dig gumman att det går så bra!

2009-08-12 @ 09:47:47
URL: http://idajpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0