Thank god


Ja jag säger ju det. Tack kära gud för att gårdagen över och att morgondagen är här.
Igår hade jag riktig SMÄRTA. Sån smärta som ingen kille nånsin kommer ha. Det var synd om mej igår.
Första dagen på lingonveckan är hemsk. Oftast (inte alltid) men ofast mår jag så dåligt och har så ont att jag spyr, är svimfärdig och kallsvettas. Igår var det en sån dag. Det värsta är att när vi åker till Grekland då är det min mensvecka och det kommer inte bli roligt, inte för mej eller för dom som ska vara i min närhet. Men jag får stå ut om jag har tur så kommer mensen när vi kommit hem. Hoppas hoppas.

Idag mår jag mycket bättre. Har tyvärr inte gjort något nyttigt alls idag.
Träffat Tessan, Liam och Linnéa. Annars bara vart väldigt onyttig.


Annars sitter jag och drömmer om Grekland. Nu är det 21 dagar kvar tills vi åker. Jag vill redan börja packa.
Men jag vet ju själv att jag kommer ändra mej minst 78 gånger innan så det är ingen idé ens.
Så jag får vänta i 20 dagar. Men dom dagarna går fort.


Nu ska vi avnjuta en drink på ballen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0