Nackspärr?

Har jag fått nackspärr? Jag vakna i morse av värk /stelhet i nacken och det har inte släppt ännu. Jag har bara lust att göra en mongoswing men vågar inte ifall det skulle göra så grymt ont.
När kommer det släppa? Någon som vet?

Ja ja.. Jag sitter här stel som en pinne i nacken iaf. Kan inte köra bil klokt, kan ju inte vrida så mycket på huvudet, eller kan och kan jag ju men det gör ONT!

Nu är jag lite gladare igen och ser ljust på min framtid. (skratt )  Nä men jobb har ordnat upp sig och denna vecka ska jag hoppa runt  på olika avdelningar , nästa vecka börjar jag på den nya avdelningen.
Jag jobbar bara måndag och onsdag än så länge. Sen åker vi till värmen.
Kul att se fram mot saker och ting för då blir livet lite lättare.
Jag vill så gärna åka till fastlandet också och träffa små bebisar och såklart mina bästa tjejjor.
Det var alldeles för länge sedan. Så det ska planeras in.
Senare i höst ska vi åka till Göteborg.
Jag måste tänka lite positivt nu. Inte vara så jävla bitter och sur på saker och ting.

Och just nu idag måste jag ta tag i saker.
Fixa och trixa.
Gå ut med Gizze så han får röra på fläsket den lilla tjockisen, rulla köttbullar och köra mamma.


P.s Jag är kass på att lägga ut bilder men jag ska försöka skärpa mej med det.
Jag vet att det är roligare att läsa en blogg med bilder än en blogg utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0