Kräftor

Ikväll ska det bli kräftor till middag. Kräft premiär för mej i år. Och Jossan kommer ut hit till oss.
Senare ska jag köra familjen taikon till brudvisning 45 min härifrån, phuuu. Ibland kan jag tycka det är synd att man inte får drink and drive. För hur kul är det då när alla dricker och man själv är nykter? 
Fast egentligen är det Linnéa som lovat att vara chafför så då ska ju hon hålla det och låta mej få dricka.
Vi får se hur det går när jag ska försöka övertala henne.


Jag är en orolig matte idag. Gizmo väckte oss halv åtta i morse!!! Då han sket ner och spydde ner sin säng, Mysigt.
Medans jag skura och försökte göra allt rent gick Linnéa ut med Gizmo på en morgon promenad. När hon kom tillbaka berätta hon att det hade komit bara blod från lilla rumpan. Usch. Då blev hans matte jätte ledsen och orolig.
Men nu är han lite piggare, tack och lov för de, men han är fortfarande jätte trött och bara sover hela tiden.
Men om vi har tur så har han bara fått en liten ful bakterie i munnen (eftersom han slickar på allt och rullar sej i all skit han ser)
 

Nu vill jag har alkohol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0