Freda freda

Idag var det en riktigt bra dag fram tills Linnéas bil gick sönder. Stackars min älskling.
Varför ska bilar alltid krånglar eller gå sönder. Det blir så dyrt att ha bil. Det är därför jag har en gammal skrothög till bil.
Om den brakar ihop så gör den. Tänker inte lägga ner en massa tid och pengar på den inte. Det är inte en bil värd.
Jag bor i stan och har nära till allt och om jag inte hade vart så förbannat lat hade jag lika gärna kunnat cykla.

Jag har vart med mitt lilla mongo idag. Vi köpte med oss mat och åkte hem till Marie och Tobbe.
Sen kom Elin och Anette med sin stora mage förbi på en fika.
Marie hade bakat suuuper goda kakor med botten av farinsocker, mjölk och smör? Var det så marie?
Ja iaf en "kakbotten" sen var det ett lager med kola.. Mmm och överst var det ljus choklad. SÅ GODA.
Marie är bäst på att baka och laga mat.
Sen kom Linda och hälsade på. Gizmo fick leka lite med hennes jack rusell Leo. Han var så söt.

Och idag är det fredag.
Jag och Linnéa har mosat i oss en Pizza och nu sitter jag med ett glas vin och Linnéa sitter med en burk GT.
Det är så skönt att bara slappa i soffan.

Imorron ska vi på 50 års fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0