Det var på tiden


Det har blivit lite dåligt med inlägg nu har jag sett.
Igår började jag skriva lite granna men då vart jag hungrig och lagade mat istället.
När magen säger till så är det dax för mej att äta annars blir det inte roligt för mej eller för nån runt omkring mej.  

Kommer ni ihåg när jag skrev om att jag hade skickat efter gummistövlar och klockor?! Det paketet med dess innehåll kom igår och GUD SÅ BESVIKEN JAG ÄR!! Klockorna såg alldeles för plastiga ut och var Jätte stora kring handleden och stövlarna var alldeles för trånga. Jag blir aldrig riktigt nöjd med det som jag skickar efter så jag tror det här med nätshoping är slut för mej. Jag går och längtar  tills jag får sakerna, när jag fått det så blir jag ledsen och besviken.
Nu är jag trött på att känna så. Så slut på det from nu!

Kände igår att jag har bara gjort mej illa eller klantat till mej dom här senaste dagarna.....
I Måndas vaknade jag med nackspärr (men nu har det släppt)
I tisdags skulle mitt klantiga jag mixa köttfärs för att göra köttbullar?!! Varför skulle jag mixa köttfärsen för? Jag gör aldrig det men då fick jag för mej att jag skulle mixa ihop allt. När allt var mixat och blandat så skulle jag vara klåfingrig och pilla lite på knivarna i mixerstaven och för att göra det ännu roligare, tryckte jag på knappen och knivarna började snurra i en väldans fart och mina tre fingrar fick ta lite stryk. Så grymt ont det gjorde. Jag trodde fingrarna skulle kapas av. Men dom klarade sej. Jag fick plåstar om dom lite och fick ojja mej så var det lugnt sen.
Samma kväll läckte det från handfatet, så det fick vi göra i ordning innan vi skulle gå i säng, KUL!
Nu väntar jag på att nått nytt ska hända. Idag spillde jag ut rengöringsmedel på nästan hela golvet. Jag kände på mej att jag skulle knuffa till flaskan men kunde inte flytta på den eller skruva på korken. Det kommer jag på efteråt att jag kanske skulle ha gjort. Är man korkad så är man!

Nu kom jag på vad den vidriga stanken kom ifrån. Kände den i morse när jag vaknade och jag trodde det var Gizmo som lukta så illa i sin mun. Men när jag kom hem från jobbet så var stanken kvar.
kunde inte vart hans mun men nu hittade jag stanken och jag såg den. Gizmo har skitit i sin bur.
Fan vad han är vidrig. Tack för att handsprit finns.
Ni som tror att jag är dålig på att gå ut med han, tro inte det för den där lille är ute jätte många gånger och får kissa och bajsa. Men han kunde bara inte hålla sej.  Shit happends!!


Ska snart åka och köpa tråd till Linnéa byxor som mamma ska sy upp idag. Sen hem till henne och tigga mat.


                                                                  
                                                   



Kissemo även kallad bajsemo. Här i sina fina kappa som han fick av hans dagiskompis matte/husse
                                                                                        


 




Det skulle komma upp fler bilder men det blev nått fel och nu struntar jag i det här.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0