Det är härligt

Om två dar åker vi till grekland. Jag längtar och hoppas dom här 2 dagarna går väldigt fort.
Och såklart hoppas jag på fint väder och mycket sol.
Det här med packningen är jätte svårt.
Om vi ska till Boge en helg som ligger en halvtimme från stan, har jag jätte svårt att veta vad jag ska packa och hur mycket jag ska packa ner.
Det brukar alltid sluta med att jag har packat för en hel vecka. Sen ska jag jämt packa med fina kläder.
Hallå vi ska ut på landet!!
Jo så sånna problem har jag. Alltid bra att packa för mycket än för lite tycker jag.
Om jag tror rätt och vädret blir bra så tror jag att jag bara kommer ha bikini på mej.

En  sak som är jobbig med resan är att inte Gizmo är med. Jag vet att det är en hund men det är mer än bara en hund för mej/oss. Han är vår familjemedlem nu och jag kommer sakna ihjäl mej efter han.
Men han ska vara hos svärfar och farbror Taco så han kommer inte ha det dåligt.

Nu ska jag snart slå en signalt till Tessan och möta upp dom nånstans.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0